Pages

February 8, 2014

Akhirnyaaaaa! Update pun!

HAPPY NEW YEAR CHUOLSSS!!

Motip sangat kan? Dah masuk bulan February baru nak hapdet blog. HAHA
Lama nau aku tak update blog. Tak tau apa nak cerita sebenarnya. Semua macam samaaaa je uols!

Oh! Tahun ni iols dah dah masuk 29 tahun. Sob sob sob. Last pakai angka 2 tu. Tahun depan pulang balik & pinjam nombor 3 plok. 

TAPI aku tetap awet muda. HAHAHAHA. Feeling sangat sebab orang ingat aku student. WAHAHAHAHA. Nampak sangat tak berapa matang kan.

Aku malaih nak take things seriously sangat. Buat pening kepala ja. Hang buat baik orang mengata, hang buat onat laaaagi depa mengata. So 'WHY BOTHER?' Pinjam ayat Azwan Ali satttt.

Macam biasa la, soalan paling biasa 'Bila nak kawin?'. Seriously, aku dah tak herann pun soklan gini. Kalau aku dalam mood melawak, aku cakap je apa-apa. Kalau dalam mood tatau nak cakap apa, renyeh (senyum) ja laaa walaupun tak cute tara mana pun aih! HAHAHA

Oh, untuk yang 'concern', siap tanya kawan rapat aku lagi 'Mira dah ada bf blom?' Allahamdulillah aku still single. Belum ada bf & tak mencari pun. Boleh la kalau nak isi borang *MATIKLAHHHH*

Hmm apa lagi nak update ni. Life aku samaaaa ja sebab tu tadak benda nak di gebangkan chuolsss. Paham ke tidokkk?

Partime Study - InsyaAllah kalau tadak fail, tahun depan habih la.

Afeef Ali - Mulut makin petah dah macam Garret Popcorn. Masih belum beradik lagi buat masa ni. HAHA

Labuan - Musim winter dah lepas. Sekarang dah masuk summer pulak. Alhamdulillah still lagi sebuah pulau.

Atkins Diet - Still lagi teruskan. Now dalam stage plateau. Start last month dah join class fitness. Weighloss dah kurang tapi more on inchloss.

Tu je kot. 



Small celebration dekat rumah pak uda. Mak buat pulut kuning & rendang ayam.




Masa cuti CNY tu balik kampung. Apa lagi. Makanan wajib la kita baham dulu. Diet cuti sat noh! HAHA


Latest Afeef Ali. Kemain bangun awal pagi sekarang ni. Nak naik vum-vum (motor) katanyaaa. So jadi la rutin si atok bawak cucu yang tak mandi pagi tu ronda-ronda naik motor sebelum pegi keje.

Dah tu je! Jumpa lagi tahun depan. Eh. HAHAHA

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)